Pracuję z różnymi kanałami dystrybucji (dystrybutorzy eksportowi, B2B, B2C, IKAs oraz e-commerce), a także znam styl pracy dla Klienta ze strony agencji marketingowej. To co mnie wyróżnia to zdobyte doświadczenie w zakresie sprzedaży bezpośredniej dla marki premium, od którego rozpoczęłam swoją karierę. Przez ponad 3 lata doskonaliłam swoje umiejętności sprzedażowe i otrzymywałam wielokrotnie uznanie i nagrody za najlepsze wyniki w Polsce.
Jestem przekonana, że to właśnie umiejętności sprzedażowe sprawiły, że posiadam szerokie spojrzenie komercyjne na aspekty biznesowe, a to przekłada się bezpośrednio na sukcesy w realizowaniu międzynarodowych projektów marketingowych. Sprzedaż bowiem jest nierozłącznym elementem poszerzonej koncepcji marketingu w ujęciu 7P (produkt, cena, promocja, dystrybucja, pracownicy, procesy, dowody materialne), gdzie w mojej opinii, LUDZIE, PROCESY i DOWODY MATERIALNE są kluczowymi składowymi sukcesu.
Jestem absolwentką Szkoły Głównej Handlowej, gdzie ukończyłam kierunek zarządzanie o specjalizacjach: marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi, a także biznes turystyczny. Dodatkowo, ukończyłam dwa kierunki studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego – Marketing Internetowy oraz Employer Branding, czyli zarządzanie wizerunkiem marki pracodawcy.
Wielokierunkowa edukacja marketingowa sprawiła, że stałam się entuzjastką holistycznego i synergicznego podejścia do marketingu, gdzie 3 optymalnie funkcjonujące elementy wizerunkowe (product, employer oraz personal branding) dają dodatkowy efekt 4D nie tylko w życiu jednostki (zobacz koncepcję MY4D® czyli koncepcje 4-tego Wymiaru), ale również w życiu przedsiębiorstwa. Stworzyłam i promuję koncepcję Marketingu 4D.
Koncepcja Marketingu 4D
Marketing 4D to autorska koncepcja, która powstała podczas wieloletniej współpracy z różnymi firmami, w różnych obszarach związanych z marketingiem oraz w wyniku obserwacji podejścia tych firm do kształtowania swojego wizerunku i pozycji na rynku.
Wyróżniam 3 elementy składające się na kompleksowy wizerunek przedsiębiorstwa i jego sukces rynkowy:
to strategia budowania wizerunku marki produktu poprzez elementy takie jak: nazwa, logo, opakowanie, serwis, itd. mająca na celu budowanie silnej marki, która służy do wyróżnienia danego produktu na tle konkurencji na rynku oraz zbudowanie przewagi konkurencyjnej, a także zwiększenia sprzedaży produktów lub usług.
1 - Product
Branding
to strategia budowania wizerunku marki pracodawcy, mająca na celu zbudowanie wizerunku „pracodawcy z wyboru”, czyli atrakcyjnego środowiska dla obecnych i potencjalnych pracowników. Wiąże się to z misją, wizją, wartościami, a także kulturą organizacyjną danego przedsiębiorstwa.
2 - Employer
Branding
to strategia budowania wizerunku marki osobistej osób zarządzających (znane również jako Boss Branding), a także innych pracowników danej organizacji. Ma ona na celu m.in. wyróżnienie się na tle konkurencji, budowanie zaufania i zwiększenie wiarygodności danej organizacji, bo to przecież LUDZIE tworzą firmę!
3 - Personal
Branding
Maksymalny biznesowy potencjał jesteśmy w stanie osiągnąć w momencie optymalnego funkcjonowania wszystkich 3 elementów brandingu jednocześnie.
Przy współistnieniu odpowiednich strategii budowania i zarządzania wizerunkiem marki produktu, pracodawcy oraz osobistej, otrzymujemy efekt synergii, czyli wartość dodaną, która przewyższa sumę indywidualnych korzyści płynących z pojedynczych działań. To właśnie definiuję jako efekt 4-tego Wymiaru, czyli Marketing 4D.
Dzięki temu mamy dodatkowy, wyjątkowy efekt, polegający na budowaniu ponadprzeciętnej przewagi konkurencyjnej, wynikającej ze spójnego wizerunku na wszystkich obszarach wokół organizacji, co przekłada się na ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe, lojalność i zaufanie odbiorców oraz interesariuszy, zaangażowanie pracowników, ich otwartość na zmiany a także chęć dalszego rozwoju i osiąganie kolejnych sukcesów.
Synergia Sprzedaży i Marketingu
Spółka MY4D sp. z o.o. powstała z pasji i wizji łączenia Sprzedaży i Marketingu na każdym etapie działalności biznesowej. Od kilku lat z powodzeniem i radością realizuję wiele projektów z Katarzyną Warelis.
Wierzymy, że zespołowe połączenie kompetencji, różnic pokoleniowych, różnych osobowości, a także różnych punktów widzenia przynosi efekt synergii, gdzie efekt wspólnej interakcji przewyższa oczekiwania nasze i naszych Klientów. Więcej informacji na temat świadczonych przez nas usług znajdziesz TUTAJ.