Akademia Sprzedaży MY4D®

Cykl składający się z 3 bloków szkoleniowych. Są to szkolenia stacjonarne.

1

BASIC

Szkolenie obejmuje elementarz sprzedaży, czyli wiedzę uniwersalną - niezbędną dla osób pracujących w sprzedaży, a jednocześnie przydatny dla osób niezwiązanych z biznesem.

Sprzedaż to nie jednorazowy akt, ale proces, składający się z kilku etapów.

Poznanie podstaw procesu oraz stosowanie ich w realnym świecie to pierwszy krok, aby osiągać poziom eksperta w sprzedaży, doradztwie, zarządzaniu sprzedażą, a potem szeroko rozumianym przywództwie.

Umiejętności sprzedażowe są umiejętnościami podnoszącymi jakość życia. Jeżeli jesteśmy w stanie zidentyfikować potrzeby (swoje i innych) i odpowiedzieć na nie lub rozwiązać konkretny problem, zbudować wspierającą relację, nasze życie staje się łatwiejsze.

Każda osoba, która ma kontakt z drugim człowiekiem sprzedaje, niezależnie od płaszczyzny życia - zawsze „sprzedajemy” siebie i własny wizerunek, profesjonalizm i kompetencje, inspirujemy, zarażamy emocjami, sprzedajemy wizję.

Sprzedaż przenika każdą ludzką działalność i wychodzi daleko poza sferę zawodową.

Podczas szkolenia omawiamy dokładnie cały proces sprzedaży, ćwiczymy najważniejsze elementy, a także omawiamy najczęściej popełniane błędy, które zdarzają się nawet profesjonalnym sprzedawcom. Sprzedaż jest umiejętnością mierzalną, zatem każdy, kto potrafi sprzedawać, będzie osiągał zadowalające wyniki finansowe i będzie w stanie dopasować się do różnych sytuacji życiowych w zmieniającym się otoczeniu.

Sprzedaż jest przede wszystkim o spełnianiu potrzeb lub rozwiązywaniu problemów drugiego człowieka.

Zawsze dostosowujemy szkolenie do konkretnych potrzeb naszych słuchaczy, branży, specyfiki kanału sprzedaży, produktu czy usługi w celu najlepszego wykorzystania tej wiedzy.

Szkolenie BASIC ma szczegółowo przygotowany plan.

Poznaj plan szkolenia

Przewidywany czas: 4-6 godzin

Prowadząca

Katarzyna Warelis – praktyk oraz trenerka sprzedaży z ponad 25-letnim doświadczeniem we wprowadzaniu globalnych produktów konsumenckich na rynki lokalne i w budowaniu zespołów sprzedażowych.

Doskonale zna różne modele dystrybucji: B2B, B2C, Retail, IKAs, specyfikę pracy z partnerami biznesowymi na rynkach eksportowych w Europie Wschodniej i Południowej.

Wielokrotnie otrzymywała nagrody za osiągnięcia sprzedażowe – „Sales Person of the Year (2009, 2013, 2016, 2018)”, „Best Performing Sales Team (2010, 2012)” oraz „The Best Sales Performance (2022)”.

Dowiedz się więcej o pozostałych blokach szkoleniowych Akademii Sprzedaży MY4D®: