Sprzedaż i Marketing - nierozłączny duet

W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym utrzymanie pozycji lidera wymaga wykwalifikowanego i kompetentnego zespołu sprzedaży i marketingu.

Niestety, bardzo często te dwa zespoły nie współpracują ze sobą, a wręcz konkurują działając na niekorzyść organizacji. Sprzedaż i Marketing (dalej S&M) to nierozłączny duet, którego celem powinno być komercyjne i holistyczne spojrzenie na wszystkie podejmowane aktywności na rynku – zarówno pod kątem komunikacji z klientem (B2B), jak i konsumentem ostatecznym (B2C).

Tylko dzięki ścisłej współpracy S&M jesteśmy w stanie osiągnąć efekt synergii i z sukcesem rozwijać marki lub organizację i tym samym zwiększać sprzedaż.

Podczas szkolenia omawiamy ekosystem S&M w celu lepszego zrozumienia a tym samym zwiększenia produktywności i współpracy tych działów, omawiamy zasady budowania komercyjnego planu strategicznego dla poszczególnych kanałów sprzedaży, który przełoży się na zwiększenie widoczności marki i udział w rynku.

Udowadniamy również na wielu przykładach typu "case study" efekt synergii wynikający ze ścisłej współpracy członków zespołów S&M.

Ten program szkoleniowy jest idealny dla specjalistów ds. sprzedaży i marketingu na wszystkich poziomach, od początkujących menedżerów po doświadczonych liderów, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i przyczynić się do ogólnego sukcesu organizacji.

Wierzymy, że nie ma szkoleń uniwersalnych, każde szkolenia powinno odpowiadać na indywidualne potrzeby naszych klientów i specyfiki organizacji.

Rekomendujemy kontakt w celu doprecyzowania potrzeb i oczekiwań.
Agenda zostanie przedstawiona po uzgodnieniu szczegółów.

Kluczowe moduły

Przewidywany czas: MINIMUM 6-8 godzin / 2 prowadzące. Rekomendujemy 12-14 godzin rozłożone na 2 dni.

Możliwa wersja skrócona w formie inspirującego wykładu 1,5-2 godziny.

2 prowadzące

Szkolenie zostało stworzone na podstawie osobistych doświadczeń – Katarzyny Warelis (Sprzedaż) oraz Anny Warelis-Pawłowskiej (Marketing) i ich wieloletniej współpracy w roli liderek poszczególnych działów w międzynarodowej organizacji.