Akademia Sprzedaży MY4D®
Cykl składający się z 3 bloków szkoleniowych. Są to szkolenia stacjonarne.
ADVANCED
Szkolenie dla osób, które w codziennej pracy związane są z biznesem, sprzedażą lub chcą dalej kształcić swoje umiejętności sprzedażowe.
Uczestnik chcący przystąpić do tego szkolenia, musi zrealizować szkolenie BASIC, ponieważ szkolenie ADVANCED jest poszerzeniem wiedzy na każdym etapie procesu sprzedaży - w szczególności komunikacji międzyludzkiej, umiejętności prezentacji i budowania relacji, które są domeną ludzi sukcesu.
Podczas szkolenia ADVANCED omawiamy szczegółowo zagadnienia związane z umiejętnościami autoprezentacyjnymi, negocjacyjnymi, a także omawiamy aspekty psychologiczne sprzedaży i komunikacji z drugim człowiekiem.
Co więcej, zagłębiamy się w zagadnienia związane z przekonaniami uczestników na temat sprzedaży, ponieważ bardzo często to one warunkują sukces lub jego brak.
Szkolenie ADVANCED przeznaczone jest dla osób, które aktywnie chcą poszerzać swoje umiejętności sprzedażowe, dlatego podczas warsztatów kładziemy nacisk na ćwiczenie poszczególnych umiejętności w praktyce.
Zawsze dostosowujemy szkolenie do konkretnych potrzeb naszych słuchaczy, branży, specyfiki kanału sprzedaży, produktu czy usługi, w celu najlepszego wykorzystania tej wiedzy.
Możliwe szkolenie dedykowane Key Account Managerom (włączając czytanie badań rynkowych, zarządzanie kategorią itd.)
Zgodnie z powyższym agenda jest przedstawiana w formule
szytej na miarę, pod daną potrzebę naszego Klienta.
Przewidywany czas: 6-8 godzin / 2 prowadzące
2 prowadzące
Szkolenie zostało stworzone na podstawie osobistych doświadczeń, a także synergii kompetencji – Katarzyny Warelis (Sprzedaż) i Anny Warelis-Pawłowskiej (Marketing) oraz ich wieloletniej współpracy w roli liderek poszczególnych działów.
Co więcej, szkolenie zostało opracowane z uwzględnieniem komercyjnego aspektu biznesu, który łączy w sobie działania zarówno sprzedażowe, jak i marketingowe, a także odmiennych stylów komunikacji, które są istotne z perspektywy różnych kanałów dotarcia (B2B, B2C).