Sprzedaż i Marketing - nierozłączny duet
W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym utrzymanie pozycji lidera wymaga wykwalifikowanego i kompetentnego zespołu sprzedaży i marketingu.
Niestety, bardzo często te dwa zespoły nie współpracują ze sobą, a wręcz konkurują działając na niekorzyść organizacji. Sprzedaż i Marketing (dalej S&M) to nierozłączny duet, którego celem powinno być komercyjne i holistyczne spojrzenie na wszystkie podejmowane aktywności na rynku – zarówno pod kątem komunikacji z klientem (B2B), jak i konsumentem ostatecznym (B2C).
Tylko dzięki ścisłej współpracy S&M jesteśmy w stanie osiągnąć efekt synergii i z sukcesem rozwijać marki lub organizację i tym samym zwiększać sprzedaż.
Udowadniamy również na wielu przykładach typu "case study" efekt synergii wynikający ze ścisłej współpracy członków zespołów S&M.
Ten program szkoleniowy jest idealny dla specjalistów ds. sprzedaży i marketingu na wszystkich poziomach, od początkujących menedżerów po doświadczonych liderów, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i przyczynić się do ogólnego sukcesu organizacji.
Wierzymy, że nie ma szkoleń uniwersalnych, każde szkolenia powinno odpowiadać na indywidualne potrzeby naszych klientów i specyfiki organizacji.